
سوالات استخدامی زبان انگلیسی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
سوالات استخدامی زبان انگلیسی آزمون آموزش و پرورش
مجله اداریها- مجموعه سوالات استخدامی زبان انگلیسی آزمون آموزش و پرورش که در تاریخ ۹ مرداد ۱۴۰۴ برگزار شده است، منتشر شد.
فوری:
لینک سوالات و پاسخنامه آزمون آموزگاری:
- سوالات استخدامی سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی روانشناسی تربیتی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی زبان انگلیسی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی معارف اسلامی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی فناوری اطلاعات و کامپیوتر آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی قوانین و مقررات اداری و قانون اساسی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
-
سوالات استخدامی اسناد و قوانین بالادستی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
سوالات استخدامی زبان انگلیسی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
65- Clouds can be…… into family groupings according to their height and shape.
a) distributed
b) registered
c) speeified
d) categorized
پاسخ سایت اداریها: گزینه د
66- In a changing world, it is important to……. to new situations and challenge.
a) Adopt
b) erupt
c) adapt
d) ac
پاسخ سایت اداریها: گزینه الف
67-There is a/an…… library in our university. You can find whatever bo
a) abundant
b) huge
c) applicable
پاسخ سایت اداریها: گزینه ب
68-The country in question is very poor and one in seven children dies
a) infancy
b) nutrition
c) malfunction
پاسخ سایت اداریها: گزینه الف
69- Tehran…… to be crowded 20 years ago.
a) doesn’t use
b) didn’t use
c) hadn’t user
d) گزینه نا خوانا
پاسخ سایت اداریها: گزینه ب
70 . The teacher…… your exercises if you had brought ther
a) has corrected
b) was corrected
c) would be corrected
d) would have corrected
پاسخ سایت اداریها: گزینه د
71- Reza never goes to the movies, and…….
a) Nima doesn’t that either
b) Nima doesn’t too
c) Nima does neither
d) neither does Nima
پاسخ سایت اداریها: گزینه د
Many people view failure as something negative, but it can actually be one of the most valautife experiences in life. Some of the world’s most successful individuals-sach as inventors, Susines leaders, and artists – have failed numerous times before achieving their goals. What separates them from others is not luck or talent alone, but their ability to learn from mistakes and continue trying, even when things seem difficult.
Failure teaches important lessons that success often does not. It reveals weaknesses, encourages reflection, and builds resilience. When someone fails, they are forced to examine what went wrong and how they can do better next time. This process not only improves problem-solving skills but also helps individuals grow emotionally and mentally. In fact, many educators and psychologist believe that learning how to handle failure is essential for both personal development and long-lerm success.
However, not everyone responds to failure in a productive way. way Some people become discouraged, lose confidence, and give up after one or two setbacks. They may believe that failure is a sign they are not good enough or not capable of success. Others, however, use failure as motivation. They treat it as a temporary obstacle—not a final result. Instead of quitting, they analyze their mistakes. adjust their approach, and try again.
Developing a positive attitude toward failure is not always easy, especially in a society that often celebrates only success. But those who learn to accept failure as part of the journey are more likely to take risks, stay committed to their goals, and achieve meaningful progress. In reality, failure is not the opposite of success—- it is often a necessary step toward it.
72- What is the main idea of the passage?
a) Successful people never experience failure.
b) Society should stop celebrating success.
c) Failure can be a valuable part of achieving success.
d) People should avoid risks to prevent failure.
پاسخ سایت اداریها: گزینه ج
73- What is one benefit of experiencing failure, as mentioned in the text?
a) It guarantees future success.
b) It helps people become more popular.
c) It strengthens emotional and mental growth.
d) It eliminates all weaknesses.
پاسخ سایت اداریها: گزینه الف
74- What is the meaning of resilience in paragraph two?
a) Being rich and famous
b) The ability to try again
c) Understanding other people’s emotions
d) Being afraid of making
پاسخ سایت اداریها: گزینه ب
75- According to the passage, how do successful people typically respond
a) They ignore their mistakes.
b) They see failure as proof they cannot succeed.
c) They give up after several attempts.
d) They learn from their mistakes and keep trying.
پاسخ سایت اداریها: گزینه د
76- What message does the author give in the final paragraph?
a) Failure is dangerous and should be avoided
b) Only successful people can accept failure
c) Failure is a natural and helpful part of reaching success
d) Failure and success have nothing to do with each other
پاسخ سایت اداریها: گزینه ج
مواد و منابع سیزدهمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی سال ۱۴۰۴ به شرح زیر است:
حسابدار کارشناس حقوقی کارشناس شبکه متصدی امور دفتری بانکدار گروه حقوقی بانکدار گروه امور مالی کارشناس تحلیل و تولید نرمافزار کارشناس برنامهریزی فناوری اطلاعات کاردان امور مالی کارشناس فناوری اطلاعات کارشناس حراست فناوری اطلاعات کارشناس امور مالی مسئول دفتر کارشناس حسابرسی مالیاتی کاردان آزمایشگاه تشخیص طبی کارشناس مطالعات بار و طراحی شبکه برق کارشناس برنامهریزی ارتباطات و مخابرات کارشناس برنامهریزی منابع فناوری اطلاعات کارشناس توسعه و مدیریت منابع کارشناس دیسپاچینگ و حفاظت برق کارشناس حراست نیروی انسانی کارشناس برنامهریزی طرحهای آب و فاضلاب کارشناس کنترل کیفیت و استاندارد تجهیزات برق کارشناس راهبری و بهرهبرداری از تأسیسات شبکه برق کارشناس بازطراحی، بهینهسازی و ارتقای شبکه برق کارشناس تعمیرات و نگهداری تأسیسات آب و فاضلاب کارشناس قیمتگذاری و بازرسی کالاها و خدمات کارشناس آزمایشگاه غذا، دارو و بهداشتی کارشناس آمار کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی کارشناس زیرساخت ارتباطات هواشناسی کارشناس برنامهریزی کارشناس گزینش کارشناس آموزش و بهسازی منابع انسانی کارشناس اشتغال و کاریابی کارشناس پردازش دادههای هواشناسی کارشناس طراحی و نظارت بر اجرای تأسیسات آب و فاضلاب کارشناس امور قضایی و حقوقی کارشناس روابط کار کارشناس امور تعاونی کارشناس امور ساختمان و تأسیسات کارشناس امور پژوهشی حسابرس کارشناس امور اداری کارشناس برنامه و بودجه کارشناس تجهیزات هواشناسی بانکدار گروه امور کامپیوتر و فناوری اطلاعات روانشناس کارشناس خدمات مشترکین آب و فاضلاب
مواد و منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان سال ۱۴۰۴ به شرح زیر است:
نگهبان کاردان هوشبری کارشناس تغذیه کارشناس خرید کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی کارآزمای آزمایشگاه آموزشی و تحقیقاتی سلامت داروساز پرستار فوریتهای پزشکی پیش بیمارستانی کاردان بهداشت خانواده کاردان پیشگیری و مبارزه با بیماریها کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی کارشناس امور آموزشی کارشناس امور پژوهشی کارشناس امور پشتیبانی کارشناس امور حقوقی کارشناس برنامهریزی کارشناس امور دانشجویان کارشناس تعالی سازمانی سلامت کارشناس شبکه کارشناس تأسیسات کارشناس بهداشت محیط مددکار بهداشتی و درمانی ماما کارشناس هوشبری کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماریها کارشناس سلامت روان کارشناس امور مالی متصدی امور دفتری و بایگانی کارشناس منابع انسانی کارشناس طراحی و تحلیل نرمافزار کارشناس بهداشت خانواده مربی خدمات بهداشتی کاردان بهداشت محیط کارشناس برنامه و بودجه کارشناس آزماشگاه تشخیص طبی کارشناس امور اجرایی سلامت کارشناس سختافزار کارشناس امور دفتری کارشناس ساختمان کارآزمای اقتصاد سلامت کارشناس پیشگیری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد
نمونه کتابهای مناسب حیطه عمومی استخدامی:
![]() |