
سوالات استخدامی تربیت چندساحتی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
سوالات استخدامی تربیت چندساحتی آزمون آموزش و پرورش
مجله اداریها- مجموعه سوالات استخدامی تربیت چندساحتی آزمون آموزش و پرورش که در تاریخ ۹ مرداد ۱۴۰۴ برگزار شده است، منتشر شد.
فوری:
لینک سوالات و پاسخنامه آزمون آموزگاری:
- سوالات استخدامی سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی روانشناسی تربیتی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی زبان انگلیسی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی معارف اسلامی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی فناوری اطلاعات و کامپیوتر آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی قوانین و مقررات اداری و قانون اساسی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
-
سوالات استخدامی اسناد و قوانین بالادستی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
سوالات استخدامی تربیت چندساحتی آزمون آموزش و پرورش ۹ مرداد ۱۴۰۴
– بر اساس اصول ناظر بر برنامه درسی و تربیتی کدام یک از گزینههای زیر بر سایر اصول حاکم میباشد؟
الف:تقویت هویت ملی
ب:دین محوری
ج: نقش فعال دانش آموزان
د:مرجعیت معلم
✓پاسخ سایت اداریها: گزینه ب
– بر اساس برنامه درسی ملی سازماندهی محتوای حوزههای معارف اسلامی و قرآن در دوره ابتدایی ……… است.
الف: به صورت تلفیقی است
ب: به صورت مجزاست
ج : بخش معارف اسلامی تلفیقی و بخشهای دیگر مجزا ست
د: به استناد مصوبات شوراهای استانی
✓پاسخ سایت اداریها: گزینه الف
– زمان آموزش هرپایه تحصیلی در دوره ابتدایی ……….ساعت و در دوره متوسطه اول………. ساعت خواهد بود.
۱۴۸۰ -۹۲۵ :الف
۱۴۸۰ -۱۱۱۰: ب
۱۱۱۰- ۹۲۵: ج
۹۲۵ -۱۱۱۰ :د
✓پاسخ سایت اداریها: گزینه ج
– بر اساس برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی در مبحث مبانی ارزش شناختی، گزارههایی درباره منابع ، ویژگی ها و مصادیق ارزشها در ارتباط با عرصههای چهارگانه مطرح شده است. عرصههای چهارگانه کدامند؟
الف :خدا ،خود، خلق، خلقت
ب: خدا ،خود، مردم، موجودات زنده
ج: خود، خلق، موجودات زنده، محیط زیست
د: خود، خلق، خلقت ،محیط زیست
✓پاسخ سایت اداریها: گزینه الف
– بر اساس جهتگیریهای کلی سازماندهی محتوا و آموزش حوزه تربیت و یادگیری کار و فناوری در پایههای چهارم تا ششم دوره ابتدایی مهارتهای مربوط به کار در چه قالبی ارائه میشوند؟
الف: تلفیقی با سایر حوزههای یادگیری
ب: درقالب پروژه وبراساس نیازها، استعدادها ،علایق و موقعیتهای محلی تعریف و به صورت عملی
اجراخوهدشد.
ج:پروژه تلفیقی و به صورت تئوری
د: محتوی محور
✓پاسخ سایت اداریها: گزینه ب
– ارزشمند دانستن هر عمل ………..
الف:وابسته به حسن فعلی و تابع حسن فاعلی است
ب:تابع حسن فعلی و وابسته به حسن فاعلی است
ج:تابع حسن فعلی و حسن فاعلی است
د: وابسته به حسن فعلی و حسن فاعلی است
✓پاسخ سایت اداریها: گزینه ب
– حرکت نفس در مرتبه انسانی چگونه است؟
الف:امری از پیش تعریف شده است البته نقش اراده و انتخاب نیز برجسته است
ب:امری از پیش تعریف شده نیست البته به اراده و انتخاب او نیز بستگی ندارد
ج:امری از پیش تعریف شده نیست بلکه به اراده و انتخاب او بستگی دارد
د:تابعی است از اراده و انتخاب انسان و تحت تاثیر دیگر عوامل تعیین میشود
✓پاسخ سایت اداریها: گزینه ج
– تربیت از منظر نحوه حضور متربیان و چگونگی برخورداری از آن به کدام دو گونه زیر تقسیم میشود؟
الف: الزامی و اختیاری
ب: رسمی و غیر رسمی
ج: عمومی و خصوصی
د: فردی و اجتماعی
✓پاسخ سایت اداریها: گزینه الف
– اولین لایه از هویت کدام است؟
الف: اعتقادات و ارزشهای دینی
ب: هویت ملی
ج:هویت جنسیتی
د: هویت جهانی یا انسانی
✓پاسخ سایت اداریها: گزینه د
– …………. محور اساسی ارتقای حیات آدمی است و در نتیجه باید مصالح ………. در تمام تصمیمگیریها و برنامهریزیهای اجتماعی مورد تاکید قرار گیرد.
الف: تربیت -آموزشی و علمی
ب: تربیت- تربیتی
ج: آموزشهای عملی- کار و فناوری
د: تربیت- خانواده
✓پاسخ سایت اداریها: گزینه ب