دوره آموزشی طبقه بندی مشاغل و نظام های جبران خدمت

rasool
7 آذر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
دوره آموزشی طبقه بندی مشاغل و نظام های جبران خدمت

دوره آموزشی طبقه بندی مشاغل و نظام های جبران خدمت

اداری‌ها- موسسه کار و تامین اجتماعی به عنوان نهاد آموزشی و پژوهشی وابسته به مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و بر اساس مفاد ماده واحد قانونی تاسیس خود وظیفه آموزش و بالابردن سطح دانش تخصصی کارفرمایان، کارگران، کارجویان، کارمندان وزارتی و سایر دستگاه‌های درگیر را در مسائل مربوط به روابط صنعتی، قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی، تعاون، حفاظت صنعتی، مسائل سندیکایی و سایر حوزه‌های دانش اجتماعی کار بر عهده دارد . این موسسه در نظر دارد که در راستای اجرای بخشی از این وظایف آموزشی، دوره آموزشی طبقه بندی مشاغل و نظام های جبران خدمت را برای مخاطبین علاقمند و با شرایط زیر برگزار نماید.

راهنمای ثبت نام

راهنمای ثبت‌نام و اطلاعات تکمیلی دوره آموزشی طبقه بندی مشاغل و نظام های جبران خدمت

⭐⭐⭐شرایط اجرای دوره:

۱- تاریخ اجرای دوره روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۲۲ و ۲۳ و ۲۹ آذرماه سال جاری می باشد.

۲- دوره به مدت ۲۴ ساعت از ساعت ۱۵/۸ صبح لغایت ۳۰/۱۶ عصر و در طی ۳ روز در تاریخ های فوق الذکر برگزار خواهد شد

۳- محل برگزاری دوره: تهران- خیابان پاسداران- خیابان اختیاریه جنوبی- کوچه آزاده- پلاک ۵- تلفن: ۲۲۵۶۲۷۳۳- ساختمان شماره ۱ موسسه کار و تامین اجتماعی

توجه: تلفن مذکور مربوط به محل برگزاری دوره می باشد. برای رفع هرگونه ابهام و راهنمایی با شماره ۶۶۵۵۶۸۱۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۴- هزینه دوره به ازا هر نفر مبلغ بیست هشت میلیون ریال (۲۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال) می باشد که این مبلغ علاوه بر مبحث آموزشی ،کلیه هزینه های جانبی برگزاری دوره (پذیرایی و بسته آموزشی ) را نیز شامل می شود. مخاطبین و علاقمندان بایستی حداکثر تا تاریخ دوشنبه ۲۰ آذرماه سال ۱۴۰۲ با پرداخت هزینه، ثبت نام خود را از طریق سامانه اعلامی نهایی نمایند.

قابل ذکر است که هزینه ناهار بصورت جداگانه محاسبه و تقویم می شود و فراگیرانی که تمایل به ثبت نام در دوره به همراه پکیج ناهار دارند بایستی در سامانه طراحی شده، دوره مربوطه را انتخاب و مبلغ چهل میلیون ریال (۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) پرداخت نمایند.

۵- ظرفیت دوره به تعداد ۲۸ نفر می‌باشد و بدیهی است که با اتمام ظرفیت کلاس، امکان ثبت نام در سامانه غیر فعال خواهد شد.

۶- سرفصل‌های آموزشی دوره شامل مهمترین نکات کاربردی اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل بوده و با توجه به سوابق بالای اجرایی مدرس، تمامی موارد مرتبط به الزامات قانونی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، روش های متداول طبقه بندی ،نظام ارزیابی و روش امتیازی،عملیات اجرایی برای تهیه طرح های طبقه بندی، نحوه تشکیل کمیته طبقه بندی مشاغل، نحوه تعیین مزد مبنا و تطبیق کارکنان با مقررات طرح، نحوه محاسبه مطالبات ناشی از اجرای طرح (استخدام، ارتقا، جابجایی، پایه سنوات ، جذب) و… مورد بررسی قرار می گیرد.

۷- مدرس دوره سرکار خانم ولوی کارشناس خبره طبقه بندی مشاغل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران می باشند که در خط مقدم اجرایی و در ارتباط دائمی با مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مشمول در زمینه طرح های طبقه بندی مشاغل بوده اند و در عین حال از سال‌ها تجربه مشاوره و تدریس و همکاری با موسسه کار و تامین اجتماعی برخوردارند.

۸- قابل ذکر است که در انتهای دوره به فراگیران گواهینامه آموزشی با قابلیت استعلام از طریق نرم افزارهای بارکد خوان اعطا می شود.

۹- در صورت انصراف فرد ثبت نام کننده از حضور در دوره و اعلام کتبی آن تا ۷۲ ساعت قبل از اجرای دوره، ۲۰ درصد از مبلغ کل ثبت نام کسر و مابقی وجوه واریزی به فرد مسترد می گردد و در غیر اینصورت استرداد وجه ناممکن است.

⭐⭐⭐ نکات و توصیه های مهم:

  • این دوره ویژه کلیه علاقمندان آزاد می باشد ، اما با توجه به الزامات قانونی اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل در بنگاههای اقتصادی بالای ۵۰ نفر، مدیران و کارشناسان منابع انسانی و جبران خدمت بنگاههای اقتصادی و نمایندگان کارفرمایی در کمیته‌های طبقه بندی مشاغل و سایر اعضای کمیته های مذکور، مخاطبین اصلی دوره خواهند بود.
  • با توجه به محدودیت فضا، امکان پارک خودرو در محوطه به تعداد محدود وجود دارد.
  • از بانوان محترم تقاضا می شود که در طی دوره پوشش اسلامی را رعایت فرمایند.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما

تلفن اطلاعات تماس

شماره تماس : 02166556815

(پاسخگویی در ساعات اداری)

ویدئوی راهنمای ثبت نام دوره:

✔️✔️✔️ متن راهنمای ثبت نام را مطالعه و در صورت موافقت با مفاد آن و جهت ثبت‌نام در دوره آموزشی طبقه بندی مشاغل و نظام های جبران خدمت کلیک فرمایید.

دوره آموزش جامع قانون تأمین اجتماعی

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.