برگزاری دومین دوره آموزش جامع قانون تأمین اجتماعی

rasool
23 آبان, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
برگزاری دومین دوره آموزش جامع قانون تأمین اجتماعی

دومین دوره آموزش جامع قانون تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.

اداری‌هادر نظر دارد در راستای اجرای بخشی از این وظایف آموزشی، دومین دوره آموزش جامع قانون تامین اجتماعی را در سال جاری برای مخاطبین علاقمند و با شرایط زیر  برگزار نماید.

با درنظر گرفتن شرایط شرکت کنندگان و نیاز افراد به فراگیری بخش های مختلف قانون تامین اجتماعی این دوره به سه شکل و با سه عنوان تشکیل می گردد. طبیعی است هریک از شرکت کنندگان بنا بر نیاز و به فراخور شرایط خود می توانند برای هریک از این عناوین ثبت نام نمایند.

راهنمای ثبت نام

1-دوره آموزشی جامع قانون تأمین اجتماعی

(به همراه بسته تکمیلی آموزشی حسابرسی و تحلیل ماده 38)

سرفصلهای آموزشی این دوره کلیه مباحث اصلی و کاربردی قوانین و مقررات تامین اجتماعی را پوشش می دهد (حق بیمه و انواع پرداخت بیمه ها، تعهدات کوتاه و بلند مدت سازمان تامین اجتماعی، شرایط بازنشستگی، نحوه وصول جرائم و بدهی ها، حسابرسی و مفاصا حساب تامین اجتماعی، ماده 38 قانون تامین اجتماعی و قراردادهای پیمانکاری، بیمه بیکاری، کمسیونهای پزشکی، انتقال سوابق در صندوقهای بیمه ای و آشنایی با سامانه تامین اجتماعی و دوره تکمیلی حسابرسی و تحلیل ماده 38)

تاریخ اجرای این دوره روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 1 ،2 ،8 ،9 ،15 و 16 آذرماه می باشد.

هزینه دوره: چهل و پنج میلیون ریال (45/000/000ریال) بابت 6 روز دوره آموزشی و معادل 48 ساعت آموزشی

هزینه دوره با احتساب ناهار: شصت و شش میلیون ریال (66/000/000 ریال)

ⵈ━══════╗◊╔══════━ⵈ

2-دوره آموزشی جامع قانون تامین اجتماعی

این دوره آموزشی شامل تمام سرفصل های ذکر شده و مشترک با دوره در بند قبل می باشد و صرفا بسته تکمیلی حسابرسی و ماده ۳۸ را شامل نمی شود (البته تحلیل ماده ۳۸ و کلیات حسابرسی در طی این دوره نیز توضیح داده می شود)

تاریخ اجرای این دوره روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 1 و 2 و8 و9 و15 آذرماه می باشد.

هزینه دوره: چهل میلیون ریال(40/000/000 ریال) بابت 5 روز دوره آموزشی و معادل 40 ساعت آموزشی

هزینه دوره با احتساب ناهار: پنجاه و هفت میلیون و پانصد هزار ریال (57/500/000 ریال)

ⵈ━══════╗◊╔══════━ⵈ

3-دوره آموزشی تخصصی (تکمیلی) حسابرسی و تحلیل ماده 38

این دوره بخشی از دوره آموزش جامع تامین اجتماعی می باشد اما به دلیل اینکه مختص به مبحث حسابرسی و تحلیل ماده 38 قانون تامین اجتماعی است، مناسب مدیران و کارشناسان مالی بنگاههای اقتصادی بوده که بصورت مستقل نیز قابل خرید بوده و متقاضیان امکان شرکت در دوره را بصورت جداگانه نیز دارند.

تاریخ اجرای این دوره 16 آذرماه می باشد.

هزینه دوره: ده میلیون ریال (10/000/000 ریال) بابت 8 ساعت آموزشی

هزینه دوره با احتساب ناهار: سیزده میلیون و پانصد هزار ریال (13/500/000 ریال)

ⵈ━══════╗◊╔══════━ⵈ

ساعات برگزاری دوره:

8/15 صبح لغایت16/15 عصر و در طی روزهای اعلام شده در تاریخ های فوق الذکر برگزار خواهد شد.

محل برگزاری دوره:

تهران- 

تذکرات مهم:

  •  تلفن مذکور مربوط به محل برگزاری دوره می باشد. برای رفع هرگونه ابهام و راهنمایی با شماره کارشناس دوره که در انتهای صفحه آمده است تماس حاصل فرمایید.
  • مبالغ پرداخت شده علاوه بر مبحث آموزشی ،کلیه هزینه های جانبی برگزاری دوره (پذیرایی و بسته آموزشی) را نیز شامل می شود. مخاطبین و علاقمندان بایستی حداکثر تا تاریخ سه شنبه 30 آبان سال 1402 با پرداخت هزینه ، ثبت نام  خود را از طریق سامانه اعلامی نهایی نمایند. همانطور که ذکر شد مبلغ ناهار جداگانه حساب خواهد شد.
  • ظرفیت دوره حداکثربه تعداد 30 نفر می باشد و بدیهی است که با اتمام ظرفیت کلاس، امکان ثبت نام در سامانه غیر فعال خواهد شد.
  • این دوره با همکاری ، مدیر عامل شرکت مذکور و از مدیران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی که  از سالها تجربه مشاوره و تدری، برگزار می گردد.
  • قابل ذکر است که در انتهای دوره به فراگیران گواهینامه آموزشی با قابلیت استعلام از طریق نرم افزارهای بارکد خوان اعطا می شود.
  • در صورت اعلام انصراف فرد ثبت نام کننده تا 72 ساعت قبل از اجرای دوره، 20 درصد از مبلغ کل ثبت نام کسر و مابقی وجوه واریزی به فرد مسترد می گردد و در غیر اینصورت استرداد وجه ناممکن است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.