کتاب استخدامی اداری ها
معرفی کتاب

معرفی کتاب قانون برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

معرفی کتاب قانون برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

مجله اداری- لایحه قانون برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در انتظار نظر نهایی مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

به گزارش مجله اداری، بالاخره پس از چندین نوبت تمدید قانون برنامه ششم توسعه و این واقعیت که در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳، وضعیت خلأ بدون برنامه توسعه را تجربه می‌کنیم، برنامه توسعه جدید تحت عنوان «قانون برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران»، به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این مصوبه چند باری در رفت و آمد بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان بود. بسیاری از ابهامات و ایرادات ما برطرف شد. اما مجلس نسبت به برخی از موارد اصرار داشت لذا برخی از این موارد باقی ماند.

مواردی هم بود که هیات عالی نظارت بر حُسن اجرای سیاست‌های کلی نظام از طریق ما به مجلس ارسال کرده بود. لذا از آنجا که مجلس بر مصوبه خود اصرار داشت، این موضوع اخیراً به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داده شده و در دستور کار آن نهاد است. ظاهرا روز چهارشنبه گذشته برخی از موارد بررسی شده اما همچنان برخی از موارد باقی است.

معرفی کتاب قانون برنامه پنجساله هفتم:

فایل زیر برشی از این قانون مهم در خصوص مسایل اداری در طول برنامه هفتم می‌باشد. با توجه به اینکه هنوز قانون برنامه نهایی نشده و این فایل نیز بر اساس آخرین نامه‌های رد و بدل شده بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی که به صورت رسمی منتشر شده است تنظیم گردیده، قطعاً در زمان ابلاغ نهایی لایحه، تغییراتی جزئی در متن و شماره مواد و بندها خواهد داشت.

دانلود فصل اصلاح نظام اداری در برنامه هفتم:

دانلود نمونه صفحات کتاب

روش تهیه مجموعه قانون برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

به طور کلی دوستان برای تهیه این کتاب و بسیاری از کتاب های حقوقی موجود در بازار می توانند به راحتی و با اطمینان خاطر به فروشگاه اینترنتی اداری‌ها مراجعه کنند و سفارش خودشان را ثبت کنند.

 لینک کتاب «قانون برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
فهرست