دوره آموزش جامع قانون تأمین اجتماعی

rasool
21 شهریور, 1402
9 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
دوره آموزش جامع قانون تأمین اجتماعی

اداری‌ها- موسسه کار و تامین اجتماعی به عنوان نهاد آموزشی و پژوهشی وابسته به مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد “دوره آموزش جامع تامین اجتماعی” را ویژه علاقمندان و فراگیران آزاد برگزار نماید.

به گزارش سایت اداری‌ها، این دوره در مهرماه سال جاری و به مدت ۵۰ ساعت و به شیوه حضوری برگزار می شود. فراگیران دوره در طی مدت برگزاری دوره با کلیه قوانین و مقررات کاربردی قانون تامین اجتماعی آشنا خواهند شد و تمامی سرفصلهای مهم تامین اجتماعی از جمله انواع حق بیمه، تعهدات کوتاه و بلند مدت، حسابرسی و مفاصا حساب، قراردادهای پیمانکاری و ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی، کمسیونهای پزشکی، جابجایی سوابق بیمه ای ، بیمه بیکاری، آشنایی با سامانه و پلتفرم های تامین اجتماعی و… … را آموزش خواهند دید.

دوره آموزش جامع قانون تأمین اجتماعی

شرایط اجرای دوره:

۱- تاریخ اجرای دوره روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۵ و ۶، ۱۲ و ۱۳، ۱۹ و ۲۰ مهر ماه سال جاری می باشد.

۲- دوره به مدت ۵۰ ساعت از ساعت ۸/۱۵ صبح لغایت ۱۶/۳۰ عصر و در طی ۶ روز در تاریخ های فوق الذکر برگزار خواهد شد.

۳- محل برگزاری دوره: تهران- خیابان پاسداران- خیابان اختیاریه جنوبی- کوچه آزاده- پلاک ۵ ساختمان شماره ۱ موسسه کار و تامین اجتماعی.

۴- هزینه دوره به ازا هر نفر مبلغ پنجاه و پنج میلیون ریال (۵۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال) می باشد که این مبلغ علاوه بر مبحث آموزشی، کلیه هزینه های جانبی برگزاری دوره (ناهار و پذیرایی و بسته آموزشی) را نیز شامل می شود. مخاطبین و علاقمندان  بایستی حداکثر تا تاریخ شنبه اول مهرماه سال ۱۴۰۲ با پرداخت هزینه، ثبت نام  خود را از طریق سامانه اعلامی نهایی نمایند.

فراگیرانی که نیازی به دریافت پکیج ناهار ندارند می توانند با پرداخت هزینه سی و شش میلیون ریال(۳۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال) در دوره ثبت نام نمایند. ( این دسته از فراگیران در خصوص نحوه واریز وجه ثبت نام می توانند در ساعات اداری با کارشناسان آموزش موسسه به شماره ۶۶۵۵۶۸۱۵-۰۲۱  تماس حاصل فرمایند).

۵- ظرفیت دوره به تعداد ۲۵ نفر می باشد و بدیهی است که با اتمام ظرفیت کلاس ، امکان ثبت نام در سامانه غیر فعال خواهد شد.

۶- سرفصل های آموزشی دوره کلیه مباحث اصلی و کاربردی قوانین و مقررات تامین اجتماعی را پوشش می دهد (حق بیمه و انواع پرداخت بیمه ها، تعهدات کوتاه و بلند مدت سازمان تامین اجتماعی، شرایط بازنشستگی، نحوه وصول جرائم و بدهی ها، حسابرسی و مفاصا حساب تامین اجتماعی، ماده۳۸  قانون تامین اجتماعی و قراردادهای پیمانکاری، بیمه بیکاری، کمیسیون های پزشکی، انتقال سوابق در صندوقهای بیمه ای و آشنایی با سامانه تامین اجتماعی و…).

۷- مدرسین دوره آقایان هادی قادری و بهمن حاج علی بیگی از مدیران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی می باشند که از سالها تجربه مشاوره و تدریس و همکاری با موسسه کار و تامین اجتماعی برخوردارند.

۸- قابل ذکر است که در انتهای دوره به فراگیران گواهینامه آموزشی الکترونیک با قابلیت استعلام از طریق نرم افزارهای بارکد خوان اعطا می شود (درصورت درخواست افراد، صدور گواهینامه کاغذی نیز ممکن می باشد).

۹- در صورتی که دوره آموزشی  به هردلیلی از جمله عدم دستیابی به حد نصاب برگزار نشود کل وجوه  واریزی ثبت نام کنندگان حداکثر یک ماه پس از زمان اعلام شده اجرای دوره به شماره حساب اعلامی افراد ثبت نام کننده واریز خواهد شد.

۱۰- در صورتی که انصراف از ناحیه فرد ثبت نام کننده باشد، در صورت اعلام انصراف تا ۷۲ ساعت قبل از اجرای دوره ، ۲۰ درصد از مبلغ کل ثبت نام کسر و مابقی وجوه واریزی به فرد مسترد می گردد و در غیر اینصورت استرداد وجه ناممکن است.

متن راهنمای ثبت نام را مطالعه و در صورت موافقت با مفاد آن جهت ثبت نام در دوره آموزش جامع قانون تامین اجتماعی، از طریق لینک انتهای این مطلب، اقدام نمایید

نکات و توصیه های مهم:

  • این دوره ویژه کلیه علاقمندان آزاد می باشد ، اما با توجه به کاربردی بودن مباحث قانون و مقررات تامین اجتماعی مدیران و کارشناسان منابع انسانی بنگاههای اقتصادی، مشاوران حقوقی و کلیه اشخاص حقیقی که تمایل و علاقمند به کسب اطلاعات تخصصی در زمینه قوانین و مقررات تامین اجتماعی می باشند ،مخاطبین اصلی دوره خواهند بود .
  • موسسه کار و تأمین اجتماعی به منظور تکمیل کادر مدرسین خود در نظر دارد که تعدادی از فراگیران مستعد و علاقمند این دوره و دوره های آتی را شناسایی و از آنها جهت طی دوره تکمیلی و تخصصی تربیت مدرس تامین اجتماعی دعوت به عمل آورد تا پس از طی دوره های تخصصی به باشگاه مدرسین موسسه بپیوندند.
  • با توجه به محدودیت فضا، امکان پارک خودرو در محوطه به تعداد محدود وجود دارد.
  • از بانوان محترم تقاضا می شود که در طی دوره پوشش اسلامی را رعایت فرمایند.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۶۶۵۵۶۸۱۵ -۰۲۱ تماس به عمل آورند.

متن راهنمای ثبت نام را مطالعه و در صورت موافقت با مفاد آن و جهت ثبت نام در دوره آموزش جامع قانون تامین اجتماعی کلیک فرمایید

لینک ثبت‌نام در دوره آموزشی

دوره آموزش جامع قانون تأمین اجتماعی

دوره آموزش جامع قانون تأمین اجتماعی

9 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.